افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: کشاورزی
  • کد خبر: 668
  • بازدید: 17
  • 1403/07/24 - 00:03:56

فرماندار شهرستان سرعین:

همه عوامل شهرستان در سرشماری کشاورزی همکاری کنند

همه عوامل شهرستان در سرشماری کشاورزی همکاری کنند

فرماندار شهرستان سرعین گفت: دهیاران، شوراهای اسلامی و رسانه‌های مختلف شهرستان در اطلاع رسانی سرشماری کشاورزی همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، ظهر امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح سراسری سرشماری عمومی کشاورزی در فرمانداری شهرستان سرعین برگزار شد.


باقرباقرزاده گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها  ضمن همکاری با مأموران سرشماری ترغیب و بر دادن اطلاعات درست توصیه کنند و با جلب اعتماد عمومی مردم در روستاها زمینه یک سرشماری خوب و مطمئن را فراهم سازند.


وی از متصدیان رسانه ها نیز خواست: در راستای اطلاع رسانی بزرگ و ملی سرشماری کشاورزی تلاش کنند و اهالی روستاها را در راستای همکاری با مأموران سرشماری تشویق و ترغیب کنند.


فرماندار سرعین از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی خواست به پرسش‌های مأموران سرشماری با دقت پاسخ و اطلاعات صحیح و واقعی را ارائه بدهند و افزود: عملیات اجرایی سرشماری کشاورزی در شهرستان سرعین همزمان با سراسر کشور از آبان ماه به مدت ۴۵ روز انجام می شود.


باقرزاده یادآور شد: در مجموع در این سرشماری در مورد مشخصات بهره بردار، مساحت اراضی کشاورزی، نام محصولات کشاورزی، سطح کاشت محصولات سالانه و تعداد و جنس انواع دام سوال خواهد شد.


وی توزیع نهادهای دامی و ماشین آلات و ابزارهای کشاورزی را منوط به اطلاعات داده شده در این سرشماری عنوان داشته و افزود: مردم اطمینان داشته باشند که نتیجه آمارگیری کاملاً محرمانه می‌باشد.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • همه عوامل شهرستان در سرشماری کشاورزی همکاری کنند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو منهای هشت