افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 67
  • بازدید: 59
  • 1403/03/11 - 09:17:52

نماز جمعه شهرستان سرعین:

نماز جمعه سنگر اسلام است

نماز جمعه سنگر اسلام است

امام جمعه شهرستان سرعین با اشاره به ارتحال امام راحل گفت: دغدغه‌ها و مطالبات جدی که ولی‌فقیه ما بهشون تأکید دارند آگاهی همگانی بخصوص جوانان ما باید بیشتر از همه آگاهی کسب کنند یاد بگیرند رفتار و کردار و اخلاقیات امام راحل را باید یاد بگیرند و مطالبه‌گر باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت الاسلام والمسلمین شیر علی پور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه شهرستان سرعین برگزار شد، در خصوص فرازی از وصیت‌نامه امام خمینی گفت: شما ای مستضعفان جهان، ای کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان حق را با چنگ‌ودندان بگیرید از هیاهوی تبلیغات دشمن نترسید به پا خیزید و عدالت را در جهان برپا کنید.

وی افزود: مخالفت آمریکا با جمهوری اسلامی به‌خاطر اسلام است چیزی که آن‌ها از آن احساس خطر می‌کنند اسلام است، دین اسلام در کشور و ملت‌های مسلمان تجدید حیات کرده است.

امام جمعه شهرستان سرعین تصریح کرد: در پایگاه اسلام (جمهوری اسلامی ایران) دشمن هرچه بتواند خرابکاری می‌کند تا ملت‌های دیگر به پیمودن راه اسلام تشویق نشوند.

شیرعلی پور  ادامه گفت، رهبر انقلاب فرمودند: از نمازجمعه و جماعت که بیانگر نماز سیاسی است هرگز غفلت نکنند که این نمازجمعه از بزرگ‌ترین عنایات حق‌تعالی بر جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها گمان می‌کنند هیئت‌ها و عزای امام حسین نباید سیاسی باشد افزود: اینها هرگز امام حسین را نفهمیدند ذهن چقدر باید مبتلا به شبهه باشد و نتواند تشخیص بده که امام حسین برای چه شهید شده است، حرکت امام حسین از شروع تا پایان حادثه کربلا همه سیاسی بود، عاشورا و کربلا تمام نشده تاقیام‌قیامت است.

امام جمعه سرعین گفت: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه ای از اولین روزهای رهبری با تأکید و ادامه مسیر راه انقلاب همان راه امام راحل بود و هدفش ادامه مسیر امام خمینی ره بود

شیرعلی پور اظهار داشت: آموزه‌های امام در تمام این سال‌ها دشمنی‌ها و دشمن‌ها داشته است اگر صاینت های رهبر انقلاب نبود این آموزه‌ها همه یا بخش بزرگی یا به فراموشی سپرده می‌شد یا در مسیر انحراف و اتفاق قرار می‌گرفت، دشمن در حال تلاش است آموزه‌ها و مکتب‌های امام راحل را از یادها ببرد.

وی در پایان سخنان خود به اشاره به بمباران غزه افزود: همه دنیا به‌خاطر این بمباران زن و کودک بی‌دفاع در بهت مانده است، دنیا نفس‌های آخر خود را می‌کشد انشاالله با فرج آقا امام‌زمان(ع) حکومت‌های اسلامی به دست آقا رهبری شود.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • نماز جمعه سنگر اسلام است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه به‌اضافه دو