افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 676
  • بازدید: 6
  • 1403/07/27 - 16:57:39

نماز جمعه شهرستان سرعین:

آمریکا تلاش می‌کند اسرائیل سر پا بماند

آمریکا تلاش می‌کند اسرائیل سر پا بماند

امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: هدف آمریکا اين است به هر طریقی که شده است اسرائیل سرپا بماند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلیپور در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که با حضور گسترده و پرشور آحاد مردم در مصلی نمازجمعه شهرستان سرعین برگزار شد، گفت: در تقوا عمل مهم نیست خصلت مهم است و کسانی که اوجب داشته باشد و کارهای خیر را از خودش بداند و در دلش به خداوند بگوید که بهترین بنده من هستم این اخلاق مورد تایید خداوند نیست.


وی بااشاره به یک آموزه ای جهادی از امام علی علیه‌السلام افزود: خیلی ها امام را اجازه نمی‌دادند به میدان جنگ برود و امام علی علیه‌السلام فرمودند از کدام روز فرار کنم اگر تقدیر من این است که امروز از دنیا برم هیچ کسی نمی‌تواند جلو دارش شود و اگر تقدیر از دنیا رفتن نباشد هیچ کسی نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.

امام جمعه سرعین مطرح کرد: در عدد و سن های ۶۳ چه رازی است خدا می‌داند بیشتر بزرگان امامان، شهدای اسلام و انقلاب در سن ۶۳ سالگی به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرعلیپور تصریح کرد: جنگ غزه در واقع آخرین جنگ در نظم کهنه به حساب می آید و سرنوشت نظم کهنه را این جنگ مشخص می کند به نظم جدید تبدیل می شود و نظم جدید آن‌چیزی که آمریکا بیان می‌کند نیست بلکه فرمایش مقام معظم رهبری است.

وی افزود: اراده آمریکا این است اسرائیل شکست نخورد اگر اسرائیل شکست بخورد یعنی آمریکا شکست خورده است و به همین دلیل آمریکا تمام تلاش خود را می‌کند تا اسرائیل سرپا بماند.


امام جمعه سرعین گفت: با وجود اسرائیل هرگز آرامش و امنیت در منطقه رخ نمی‌دهد اسرائیل هروز سعی می‌کند جنگ و ترور ها را در منطقه افزایش دهد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور افزود: اشاره به انتخابات آمریکا توضیح داد: اگر دموکرات ها پیروز شوند جنگ ادامه‌ پیدا می‌کند و اگر ترامپ ملعون پیروز شود شاید هم جنگ بیشتر شود چون بیشتر جنگ طلب است خلاصه در هر دو حالت آمریکا  جنگ را متوقف نمی‌کنند.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • آمریکا تلاش می‌کند اسرائیل سر پا بماند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست منهای نه