افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

درسفر یک روزه استاندار اردبیل به سرعین صورت گرفت:

پروژه‌های عمرانی و گردشگری اولویت دستگاه های اجرایی باشد

پروژه‌های عمرانی و گردشگری اولویت دستگاه های اجرایی باشد

استاندار اردبیل به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در سفر خود به شهرستان سرعین به همراه فرماندار از چندین پروژه عمرانی و گردشگری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، سیدحامد عاملی روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در جریان سفر به شهرستان سرعین با بازدید میدانی از شهرستان سرعین و دریافت گزارش و پیگیری‌های فرماندار شهرستان از آخرین وضعیت پروژه‌های مختلف شهرستان صورت گرفت.

 وی در بازدید از پیست اسکی اوجور گفت: افزایش این نوع پروژه در شهرستان باعث رونق منطقه می‌شود و بعد از بررسی اقدامات صورت‌گرفته در این پروژه ۵ میلیارد تومان جهت شروع تسطیح و آسفالت مسیر پیست اختصاص داد.

 استاندارد اردبیل در بازدید از پارک آبی ایستان لند و بررسی مسائل و مشکلات موجود وام مورد مصوب از تبصره ۱۸ تا سقف ۳۰ میلیارد تومان را در دستور کار ادارات مربوطه قرارداد.

 عاملی در بازدید از پیست اسکی آلوارس ضمن تخصیص مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت آسفالت مسیر باقی‌مانده جاده منتهی به پیست اسکی آلوارس افزود: اقدامات لازم رو هرچه سریع‌تر برای بهره‌برداری و آماده‌سازی این مسیر صورت گیرد و بعدازاین بازدید تخصیص اعتبار جهت بهسازی و اسفالت جاده مابین روستای شایق به آلوارس را در دستور کار قرارداد.

 وی اظهار داشت: اقدامات لازم جهت انتقال سند پیست اسکی مهرگان آلوارس به سرمایه‌گذار و تسری در انتقال سند پیست اسکی اوجور به سرمایه‌گذار پروژه صورت گیرد.

 به گزارش افق سرعین، استاندار اردبیل در حاشیه این بازید از پل بزرگ کمربندی سرعین جهت تأمین منابع مالی مبنی بر تسریع در روند اجرای پروژه به لحاظ اهمیت وجودی پل مذکور برای تعدیل ترافیک از هسته مرکزی شهر قول‌های مساعد داد همکاری‌های لازم در جهت رفع موانع این پروژه صورت گیرد.

 عاملی در بازدید خود از جاده ارتباطی بیله درق به ارجستان گفت: نیازهای روستاها باید در اولویت و دستور کار قرار گیرد و ضمن تخصیص مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت اجرای بهسازی و آسفالت این مسیر خواست هر چه سریع‌تر اقدامات لازم انجام شود.

 وی در آخرین بازدید های سفر یک روزه از جاده در حال تعریض ارجستان بازدید و بررسی میدانی روند اجرای پروژه، قول مساعد داد که اقدامات لازم در جهت بهسازی مسیر باقی مانده انجام شود.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • پروژه‌های عمرانی و گردشگری اولویت دستگاه های اجرایی باشد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه شش