افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

نماینده مجلس:

گردشگری باید در سرعین رونق بگیرد

گردشگری باید در سرعین رونق بگیرد

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری باید در سرعین رونق بگیرد از تمامی اهالی شهرستان سرعین درخواست می کنم ما را در این مسیر تنها نگذارند و دست به دست هم داده جهت ابادانی شهرستان تلاش کنیم.

احد بیوته در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، گفت: آرای من از جنس صفا و صمیمیت مردم بود بااین‌وجود خدمت بی‌منت در راستای ترویج مشارکت مردم و حمایت از من، تکلیف سنگینی بر دوش من نهاده است.

وی تصریح کرد: به هیچ مدیر و مسئولی بدهکار نیستم و فقط دین مردم را بر گردن دارم و در مسیر رفع مشکلات و مسائل مردم، با هیچ مسئولی تعارف نخواهم داشت.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در خصوص اینکه اولویت ما برای شهرستان سرعین در زمینه افزایش زیر ساخت‌ها و جذب گردشگرهای مناسب است؛ چون عقیده دارم هر چقدر گردشگر و مسافر در شهرستان سرعین رونق بگیرد باعث ایجاد اشتغال در شهر و روستاها می‌شود.

بیوته ادامه داد: با کمک مردم و اهالی شهرستان سرعین با تمام توان در خدمت مردم هستیم و از تمام پیشنهادها و حمایت‌های لازمه در جهت رونق منطقه حمایت میکنم و حاضر هستم برای مردم هر کاری انجام دهم عملکرد من در مجلس دوازدهم بیش از حرف‌هایم اثر خواهد داشت.

 وی با اشاره به زیرساخت ها افزود: در سرعین زیر ساخت‌های خدادادی زیادی وجود دارد فقط همت نیاز است تا با کمک و همراهی همدیگر از این زیر ساخت‌ها به نحوه احسن استفاده لازم را برداریم و از تمامی اهالی شهرستان سرعین خواست همراهشان باشند و وی را تنها نگذارند تا با کمک هم در جهت حل مشکلات و رونق منطقه تلاش کنند.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ریش‌سفیدان، جوانان و نخبه‌های زیادی در شهرستان وجود داد انتظار ما این است با ما همراه شوند؛ چون بدون کمک آنها تنهایی هیچ‌کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

بیوته اضافه کرد: نماینده مردم اعلام آمادگی کرد در هر زمان و مکان از طرح‌ها و پیشنهاد شهرستان حمایت می‌کند و هرکجا لازم باشد شخصاً در جمع اهالی شهرستان حضور داشته و با هم فکری و کمک همدیگر برای نیازهای شهرستان تصمیم‌گیری شود.

وی خود را فرزند سبلان و علاقه‌مند به سرفرازی پرچم، انقلاب و نام کشور ایران خواند و ادامه داد: تاکنون برای شادی مردم هر کاری از دستم برآمده انجام داده‌ام و از این به بعد هم بدون ترس از هر هجمه و تخریبی، حاضرم هر کاری را انجام دهم.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین تأکید کرد: من به فرمایش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی که‌رای مردم را میزان اعلام کرده، ایمان دارم و بر همین اساس، عملکرد من در مجلس دوازدهم، در خدمت به همین مردم بیشتر از حرفایم اثر خود را نشان خواهد داد.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • گردشگری باید در سرعین رونق بگیرد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده منهای شش