افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

فرمانده سپاه شهرستان سرعین:

دشمنان به دنبال گرفتن نوجوانان و جوانان هستند

دشمنان به دنبال گرفتن نوجوانان و جوانان هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرعین گفت: دشمنان به دنبال گرفتن نوجوانان و جوانان ما هستند و در همین راستا شاهد فتنه‌های متعدد علیه نوجوانان و دانش‌آموزان بودیم.

شاپور حسن زاده در گفتگو خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حسن زاده با بیان اینکه این انقلاب یک سری اهداف دارد، تصریح کرد: دشمنان به دنبال گرفتن نوجوانان و جوانان ما هستند و در همین راستا شاهد فتنه‌های متعدد علیه نوجوانان و دانش‌آموزان بودیم. در واقع دشمن می‌خواهد مردم را از نظام جدا کند و مطمئن باشید به این هدف خود دست پیدا نخواهند کرد، زیرا ملت شریف ایران بیدار هستند و دست دشمنان را قطع می‌کنند.


 وی در حاشیه اعزام کاروان و زائران امام راحل در سرعین با اشاره به موضوع هماهنگی اعزام زائران به حرم امام خمینی (ره) گفت: این نهاد متولی اعزام بیش از 100 زائر توسط ستاد مردمی ارتحال حضرت امام (ره) شهرستان سرعین است که طی چند هفته با هماهنگی‌های صورت گرفته محقق شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین افزود: در  هر کاروان اعزامی روحانی حضور دارد و در طول مسیر برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی برای زائران تدارک دیده شده است.

حسن زاده هدف از شرکت زائران در مراسم سالگرد رحلت امام را تجدید میثاق با امام راحل و تجدید بیعت با امام خامنه‌ای و آشنایی با تفکرات بنیانگذار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم زائران اعزامی به حرم امام راحل از بین جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم باشد.

وی با بیان اینکه این انقلاب یک سری اهداف دارد، تصریح کرد: دشمنان به دنبال گرفتن نوجوانان و جوانان ما هستند و در همین راستا شاهد فتنه‌های متعدد علیه نوجوانان و دانش‌آموزان بودیم. در واقع دشمن می‌خواهد مردم را از نظام جدا کند و مطمئن باشید به این هدف خود دست پیدا نخواهند کرد، زیرا ملت شریف ایران بیدار هستند و دست دشمنان را قطع می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین ادامه داد: این کاروان جهت تجدید با امام راحل راهی تهران می شود و با توسل به ائمه اطهار و یاری شهدا بعد از زیارت اماده حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.

حسن زاده در پایان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید حضرت آیت الله رئیسی بر ادامه راه این بزرگ مرد جهان اسلام تاکید کرد.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • دشمنان به دنبال گرفتن نوجوانان و جوانان هستند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار به‌اضافه دو