افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 257
  • بازدید: 37
  • 1403/04/07 - 10:06:16

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبرداد:

امدادرسانی در پی وقوع سیل و آب گرفتگی به ۳۳۶ نفر

امدادرسانی  در پی وقوع سیل و آب گرفتگی به ۳۳۶ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی و اسکان اضطراری به ۳۳۶ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های خلخال، کوثر و سرعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل؛ حمید قویدل با اعلام این خبر گفت: در اثر بارش های سیل آسا، سیل و آب گرفتگی معابر و منازل در روستای مورستان و کلستان از توابع خلخال، روستای تازه کند سبلان از توابع سرعین و در سطح شهر کیوی، روستای سوره برق از توابع کوثر،روستاهای باللوجه و موئیل از توابع مشگین شهر و روستای انجیرلو و جعفرآباد از توابع بیله سوار به مرکز پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ گزارش شد. 


 وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در قالب ۲۶ تیم عملیاتی شامل تیم های محیط های آبی، اسکان و تغذیه اضطراری و ارزیابی سوانح متشکل از ۸۷ نفر با بکارگیری ۱۵ خودروی کمک دار امدادی به یاری مردم شتافتند.


حمید قویدل اضافه کرد: سرخ و سپید پوشان هلال احمر تا به حال به ۳۳۶ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند و اقلام زیستی و معیشتی همچون ۴۵ چادر امدادی، ۱۲۰ تخته پتو، ۴۵ تخته موکت، ۴۵ ست ظروف آلومینیوم، ۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته ، ۲۰۰ کیلوگرم نایلون و همچنین زیر انداز و خرما و بیسکوییت در میان آنان توزیع کردند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه عملیات همچنان ادامه دارد تصریح کرد: نیروهای عملیاتی استان با تمام تلاش خود با بکارگیری موتور های آب و دستگاه‌های کف کش در حال تخلیه منازل هستند.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • امدادرسانی  در پی وقوع سیل و آب گرفتگی به ۳۳۶ نفر

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وشش به‌اضافه هفت